5.4.08

"Sarajka"....nekad bila!


Prosle godine konacno odem u Sarajevo prvi put poslije toliko godina.Nema coska u koji nisam zavirila vodeci cerku stazama mladosti.
Tako smo stigli i do mjesta gdje je nekad stajala Sarajka i sto je ostalo od nje vidi se iz prilozenog.
Dosta se toga promjenilo,osim Bascarsije naravno, ali je miris ostao isti,meni je uvijek bio specifican i nigdje ga drugo vise nisam osjetila.
Uglavnom jedva cekam opet otici i to je grad, poslije moga rodnog grada, koji najvise volim.

53 comments:

halavać IV kl said...

E,Nadalina bila bi sreca da je samo sarajka dozivjela promjene.neki gradovi pa i "nase pitomacko i srafcigersko" sarajevo,su izmjenili i svoje stanovnike.

Nikola Klinac said...

Izgleda da će biti velika građevina... Vremenom se sve menja, i mi i gradovi, ali bez obzira na promene siguran sam da ću Sarajevo uvek voleti...

nadalina said...

Neki mi je dan bas prijateljica iz Sarajeva rekla na tu temu moje ljubavi prema Sarajevu da je to zato sto smo bili mladi i da je tada svuda ljepo,da je mladost dovoljna za to...
Sta reci...sloziti se ili ostaviti i dalje ruzicaste naocale na nosu.

TanjaT said...

Na prvi pogled na ovu sliku, obuzela me neverica...a onda shvatis da se sve menja... Mene za Sarajevo ne vezu tako lepe uspomene, jedva sam cekala da odem odande, ne znam zasto...

Anonymous said...

JNe mogu da verujem..ja sam poslednji put bila u Sarajevu za docek 2002 i to bas u kuci preko puta Sarajkek, i koliko se secam jos je uvek tada tamo bila ili se meni prichinila od silne zelje da je vidim. Sta im bi?!

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
TanjaT said...

Hvala na lepom pozdravu Velide, na zalost meni je tvoje ime potpuno nepoznato, ti si iz nase klase?

Željko Krišto said...

Da li je to Velid rodom iz Kljuca?

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
nadalina said...

Ja sam na Googlu nasla pod tim imenom pisca,avio inzinjera iz Sarajeva.Je li tako:)

Anonymous said...

Meni je u znanju ostao jedino Bajramovic, porucnik sa divnim plavim ochima. Ili je vec bio kapetan. Sta li nam je ono predavao, koliko smo zurile u njega ne secam se ni sta je chovek predavao a ochiju se secam. On i nije bio neka lepota od choveka al je bio shmeker. A Valida se ne secam, bar ne po imenu al sigurno nije bio nasa klasa i bez gledanja na onu sliku.

Anonymous said...

vidi ti kako Nadalina to odmah ischekira na guglu i ona meni nesto pominje FBI :)))

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
Nikola Klinac said...

Veliki pozdrav za Velida Bajramovica... Nadam se da me se sećaš i daćeš se priključiti na blog kao jedan od Autora...

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

E sad, se osramotih...kud bas da ste to vi taj porucnik...ne mogu a da ne persiram...ma meni prvi put da chujem Bajrino ime...
secam se kako ste nam dopustali da na kontrolnom prepisujemo al samo u situaciji da se stavi chasha sa vodom na vrh table i da vi svo vreme gledate u nju pa da tako nemozete videti ko prepisuje..i jos nesto...predavalii ste nam mashinske elemente..i za taj prvi kontrolni koje su moje opticarke i laboranti shvatili neozbiljno ja jedina cele noci sedela i uchila dok su oni spavali i sutradan jedina ja dobla 5 minus a ostali dvojke ...pa jesam bila shtreber, priznajem :))))..preslushavam se..Cvetanov aerodinamika, Kovachevic tehnichko crtanje, Bajramovic mashinski elementi, jel tako bilo opticharke i Samiru?

ajme meni kako me sada stid :((((

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Ma znam da se ne moramo persirati al nekako mi ostalo ono pionirsko strahopostovanje prema uchiteljici i profesorima...na zalost danas toga kod ove dece nema ni u tragovima, zato se i okrece svet naglavachke...ja se jos jednom izvinjavam na mom dugachkom jeziku :)))
pogledacu tu stranicu sa poezijom...vidi ti kako je to Nadalina bila u pravu sa pretragom, to cu i ja sledeci put raditi pre nego sto mi opet nesto ne izleti ako se jos koji profesor pojavi...kad smo vec kod profesora i poezije...meni je u secanju ostao jos jedan profesor, za nas tada atipichno vojno lice jer nam je na chasovima organizacije rada vishe govorio poeziju nego one dosadne sheme i dijagrame a to je major Rujanac, ako se za koga moglo reci da je gospodin to je bio on...ja sam chula da ga je zadesila ne bas lepa sudbina, nadam se da je to bila dezinformacija...mozda neko nesto vise zna o njemu

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Pogledala sam stranicu intelibera i videla ovaj poslednji naslov.
Rezime obecava. Sad jos samo da vidimo kako se ove knjige mogu nabaviti.

nadalina said...

Kako to ti Nevena nesmas nijednu sliku "porucnika,smekera sa predivnim plavim ocima"...itd
Sorry Velide sto te malo koristim za prepucavanje ali moram malo Neveni da vadim mast.
Drugi put prije bilo kakvog komentara prvo na Googl:)a i sto te sram ko da si nesto lose rekla,pitanje je da li je on znao zasto ste tako zurile u njega,mozda je mislio da ste samo pazljive na satu.:)
Nadam se Velide da se ne ljutis zbog ovog zezanja?

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Zamisli Nadalina, nemam niti jednu sliku, al zato imam pamcenje koje uvek mogu poneti sa sobom gde god bila. I kad pomenuste prezime Bajramovic vidis chega sam se sve setila, ako i da mi nije odmah hteo zakljuciti peticu pa sam morala da ga jurim po krugu da vidim kad cu moci odgovorata i da je to bilo pred kraj radnog vremena, mislio je da ce mi pobeci, ispred objekta 39 klase i da je rekao kad me je video...ops, evo je... i okrenuo se na peti u nameri da pobegne ali je bilo asno jer sam ga vec videla...vi se, odnosno ti se poruchniche toga garantujem ne secas a i sto bi jer ko zna koliko si ti tih nezakljuchenih ocena tada imao. koja bi mi fotografija to sve mogao pokriti,a kameru tada nijesmo imali :)))
Pa izvinjavam se zbog onog glupog komentara jeste lep, nije lep...kako bi tebi bilo da si se tako izletela. Nadalina, eto zahvaljujuci tebi ode mi pola kile masti, izidje nesto dobro iz svega ovoga.

Anonymous said...

Za majora Rujanca mi drago chuti da je sve u redu.

TanjaT said...

Zar nam Bajramovic nije predavao naoruzanje.... da li se neko seca kako je Sonja izvukla osigurac iz avio bombe ili rakete ne secam se bas....i kako je Bajramovic zaurlao na nju da to ne sme da radi iako je sve bilo maketa, secam se koliko je Sonja plakala zbog toga!

TanjaT said...

I Neno u pravu si oci su bile plave...bar u ucionici...

Vesna S. said...

Cure, obarate me s nogu. Kod mene je totalna blokada, ne sjecam se nijednog profesora a kamoli kakve je oci imao a jos manje koje sam predmete imala u Rajlovcu!!!
Al´ dobro ja sam malo starija generacija, nije zamjeriti.

Anonymous said...

Ako je bilo naoruzanje,ko je onda predavao masinske elemente?? Druze poruchniche, pomagajte.

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
nadalina said...

Evo plavo oko "opet gleda".:)

TanjaT said...

ovo plavo nije ono plavo!

kiza said...

Ha, ha, ha...pa drugarice moje malo vise paznje! Neno, eto sta se desava u brzini,ali naravno nije to nista - dosta se i secas posle ovoliko godina. Pozdrav Velidu, a kada bude objavio neku svoju fotku priseticemo se mozda jos necega.

Anonymous said...

Ma uze mi slovo iz tipke na tastaturi da ne kazem rech iz usta. Strasno me interesuje kako to plavo-zeleno oko danas izgleda. Da raspisemo referendum al samo medju zenskom ekipom na blogu?

kiza said...

Moze Neno, prihvata se! Nije isto da li je oko plavo ili zeleno!?

Anonymous said...

Ma necemo traziti dlaku u jajetu. Nema veze koje je nijanse plavog ili zelenog samo da ne bude suvishe ostar ugao pogleda pri prepisivanju. Tako nas je Bajra opominjao da pazimo na ostar ugao pogleda kad bi koga uhvatio da zvera pored sebe u tudj papir a ne u svoj. Kako se ja secam, a mislim da se dobro secam toga :))

TanjaT said...

Koliko se ja secam nije bas bio tako strog, vise se trudio da zadrzi autoritet sto i nije bilo lako znajuci kakvo smo odeljenje bile, razoruzavale smo sve sto se moglo razoruzati, secas se svi za jednog jedan za sve.... bile smo prilicno razlicite, ali kad je trebalo zauzeti se za nesto na nastavi...niko nam nije bio ravan, kanda si ti Nevena nesto uvelicala strahove.... Gospodine Bajramovicu jesam li u pravu?

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
nadalina said...

O,ja je nikad necu zaboraviti!Najvise cu je pamtiti po ogromnoj modrici koju sam dobila kad sam pala na stazi a na mene u punoj brzini naletila jedna nasa cura.Nisam za sebe znala.I po instruktoru Cegaru koji je stalno govorio "ajde ti dalmatinka" i onda kad bi po pravilu pala morao me je podizati jer sama nikako nisam uspjevala. Eto to su moja sjecanja na Jahorinu :/

Anonymous said...

Tebe je Nadalina jedino Chegar mogao podici, s obzirom da si stajala u prvom redu stroja :)))
Ja sam Velide vec pominjala skijanja nea nekoj od nasih slika sa Jahorine, bas sam pomenula i tebe. Ops, pa ja to vise ne persiram :) Nama je Jasna bila instruktorka ali si zato jedan dan u njenom odsudstvu ti preuzemo komandu i to je bio jedini spust koji smo imale za sve vreme obuke. I to smo ishle chak na bebi lift, do ne znam koje tachek i odande se spustile. Kad tad nisam poginula, nikad necu. Proplakala sam dok se nisam spustila a onda kao shlag na torti iza mene me pokupila ni manje ni vishe nego Milena iz Sombora, sa svom svojom kilazom. Ja sam zabola nos u sneg a ona preko mene. Mislila sam da se planina srushila na mene:)) Imam i sliku sa njom, posle tog pada, to smo u znak pomirenja i ovekovechile.

kiza said...

Sto se skijanja tice - bilo nam je lepo. Ja bih volela opet da odem na Jahorinu na skijanje i to mi je u petogodisnjem planu.

halavać IV kl said...

O majko moja,čitajući vaše komentare sa "šarmerom" Velidom sjetih se vremena iz učionice hangara.I onda kao i danas od vas optičarki mi labosi nismo mogli doći do rječi kod mladih plavookih i zelenookih predavača "oficira" Naravno da se sjećam por.Bajramovića jer mi je on "zemo" a i mirzeta je stalno prijetila sa njim ko oni zemljaci.

halavać IV kl said...

Šalim se naravno često ste nas spašavale da nas ljuti "Bajra" ne pita.Izvinjavam se,skoro zaboravi,veliki pozdrav Velidu.Raspitivao sam se za "zemu"znam skoro sve od prijatelja sa druženja DNRP.Potvrdili su sve što sam i znao:veliki čovjek i prijatelj.A i nije mogao nama svako predavati

Anonymous said...

Samire, dzaba shlihtanje, to ti nece popraviti ocenu :))) Sedi i knjigu u ruke.

nadalina said...

Poslusaj ti Nevenu Halavac jer on je majstor u tim taktikama.Ne znam jesi citao kako je postavljala "sacekuse" profesorima,kako su bjezali od nje :)))

Velid Bajramović said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Nadalina, bezao ne bezao Bajra meni zakljucio peticu. Pitaj Samira.

nadalina said...

Alooo Halavac dz'e si to??

Anonymous said...

Ostavi Nadalina choveka na miru. Garant me je poslusao pa sad sedi i uchi pa ga ne valja uznemiravati

halavać IV kl said...

Za razliku od vas mnogih ja sam još u uniformi tako da sam podložan prekomandama i izbivanju iz svog grada.Radim u Banja Luci tako da sam "sa vama" samo za vikend.A Neno sa učenjem sam završio,kad uhvatim vremena pročitam knjigu ali da se Velid ne naljuti nisam zaljubljenik poezije.A što se tiče Neninih petica bila je štreber ja bi joj davao desetke da sam bio profo.

halavać IV kl said...

P.S Ne znam Nado iz kojeg vremena datira Nenina slika ali moram priznati izgleda više nego odlično(necu reci za svoje godine nije po BONTONU).A sin,isti mama 100 %

Anonymous said...

Samire, hvala za ove desetke :)))
a slika sa profila datira od pre nekoliko dana. Jer sam bas htela da vidite pored objavljenih slika od pre dvadeset godina i ovu sadasnju. Sto se tice bontona i godina ja sam mislila da smo ovde sto se tice toga rastereceni, ta svima nam je bez obzira na danasdnji datum onih sedamnaest, osamnaest godina kao onda.

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...