6.4.08

Jednostavno pozdrav

Evo pukom slučajnošću nabasa na PLAVO VEČE RAJLOVAČKO.Sad kad sam tu i kad prepozna mnogo imena ispuni me neka lagoda, nadođoše mnoge uspomene od prije dvadesetak godina.Sjetio sam se klinca i komplet 40A klase, imena iz 3.kl i naravno posebno svoje 4.klase.
I bi mi drago bez obzira na malobrojnost na proslavi 10-o godišnjice IV klase, što se ipak neko sjetio i okupio što se dalo okupiti.Sjetio sam se i "štreberica optičarki"koje su na zajedničkim časovima sa laborantima vadile nam prosjek ali i nabijale komplekse slabih đaka.Da ne davim,hvala inicijartoru pokretanja ovog bloga i svima koji učestvuju da ideja opstane.POZDRAV

41 comments:

Željko Krišto said...

Pa dobro nam došao,nadam se da ces se aktivno ukljuciti u stvaranje ovog naseg bloga i druziti se sa nama

kiza said...

Puno, puno pozdrava laborantu od opticarki!

nadalina said...

Nek si ti nabasao,nek ih sto vise nabasa:)
Pozdrav veliki i dobro dosao.Ima li u Bihacu jos neko od nasih?

halavać IV kl said...

Hvala nado za dobrodošlicu.Jel to "kiza" -zorica sa kopaonika.

TanjaT said...

Pozdrav Samiru....lepo je sto si sa nama, sad smo ko na nastavi u onoj maloj ucionici u hangaru! Dobro dosao!

halavać IV kl said...

pozdrav "čupavoj" tanji.sta ima gdje si.cim se baviš.imas li kontakt sa opticarkama.

Anonymous said...

Ma nije to valjda Halavac Samir. Odmah sam ti se setila imena cima sam videla ovo Halavac. Jel znas da je Cipurkovic Adnan u Shvedskoj? A Olivera si video na slici mature 1999, njega ja nisam mogla prepoznati dok niej rekao ko je. Pa kako si ti? Bas mi je drago, evo nas kao na casu sa laborantima, kud nas bas sa vama sastavise, valjda kako reche da vam vadimo prosek :)))

Anonymous said...

Nevezano za ovu temu....Nadalina, malo sam ispala iz toka ovih dana me nema..jel ovo tvoja slika ili slika tvoje cerke...ako je tvoja , kako ti zeno dobro izgledas, k'o zmaj!

nadalina said...

Di si ti zeno??
Moja je slika i hvala na komplimentu.Ne dajmo se generacijo!!
Nego htjedoh ti reci ti si bila rekla da imas onu zajednicku sliku klase.Ajde je objavi molim te ako ti je tu.

nadalina said...

Pogledaj Neno post iz proslog mjeseca
"Evo i mene" javila se Branka,pa da vidis ko se nimalo nije promjenio (...ostala si uvjek ista.....):)

TanjaT said...

Devojke, preterujete sa komplimentima...mislim da se to podrazumeva da dobro izgledate, ipak ste birane iz gomile, i mnogo mi je drago da je tako!
Nevena odkud ti informacija da je Cip u Svedskoj, nemas pojma koliko sam se obradovala, ja sam imala potpuno drugaciju informaciju...
Odgrovor Samiru: ja sam u Bgd sve vreme ukotvljena i ne mrdam, nisam vise u vojsci, sad sam u turizmu i vrlo je zabavno, u kontaktu sam sa Kizom (Zorica sa Kopaonika) i Nevenom, ostatk opticarki se razbezao kojekuda...
Nevena da li znas da je Mirzeta Subasic takodje u Kanadi, ona i Sasa Posavljak su tamo vec 10-tak godina cini mi se!

nadalina said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Pa ja se pokusavam setiti Sashinog prezimena, znam da su u Kanadi i znam i kad su otisli zato ih i pokushavam pronaci po prezimenu.
Za Cipirkovica znam sigurno da je Shvedskojpa ima sigurno nekih petnaest godina, ziv i zdrav. Ma koliko sam ja dezinformacija chula za neke ljude i ozalim ih vec a onda cuje da su hvala Bogu u redu.

Anonymous said...

Nadalina ja trazila taj post "evo i meen" ali ga ne pronadjoh. A onu zajednicku fotografiju cu postaviti kad odem u Rumu jer tenutno nisam tamo i nemam bas stalno internet, pa me zato "nema".

nadalina said...

Morala sam sad ici provjeriti jer si me skroz zbunila.Kako ga nema.Tad sam se ja prvi put javila,na slici je stroj,mi u "djubretarcima".Ja sam sebe zaokruzila crvenim,iz proslog mjeseca.

halavać IV kl said...

Iako Nevena nisam bio tvojih pjevackih sposobnosti i poznat širim rajlovackim masama trebala si se sjetiti laborantskih daveža.Ovo bi trebao biti tebi kompliment i da te pitam da nisi ostvarila kakvu estradnu karijeru.nisam znao za Cipa cuo sam ono najgore i jako si me obradovala sa informacijom za švedsku.

halavać IV kl said...

Pregledao sam Tanja skoro cjelu arhivu,sve slike i moram priznati iako dajete jedna drugoj komplimente za izgled,sasvim su opravdani izgledate odlično ,super pa na kraju i nije mogao svako u IV klasu

halavać IV kl said...

P.S Tanja da li znaš zašto je naša mala Kiza škrta sa komentarima.koliko se sjecam nismo se ona i ja svađali.znaš li išta o nadici đorđević

nadalina said...

Ljudi ne mogu se nikako sjetiti tog Cipirkovica!! Nevena kad ces u Rumu pa da postavis onu sliku:)

halavać IV kl said...

Nado to ti je laborant iz belišća kod osijeka.prava raja.bio na službi u puli.

TanjaT said...

Samire ne pratim te bas najbolje, na sta si mislio kad si rekao da se ti i Kizulence niste svadjali, koliko ja znam ona se sa nikim nije svadjala nikad...dobro jednom me je gadjala makazama i dan danas imam taj oziljak..ali u principu je miroljubiva... O Nadici ne znam nista vec godinama, ona je davno napustila Momu i vratila se kuci u Smederevo, od tada ne znam nista....na zalost....
Nadalina kako ne znas Cipa pa on je bio slika i prilika Talicnnog Toma, visoki mrsavi momak sa crnom kosom i siskama koje su prkosile sili zemljine teze.... obozavala sam da pricam sa njim uvek je bio tako veseo i nasmejan...

nadalina said...

Joj cim si rekla za kosu i siske sjetila sam se (ako jesam).Onako neposlusna frizuru sa zulufima(cini mi se),neka varijanta Elvisa .Ali crna ko ugarak.

kiza said...

Hej, Halavac me proziva zbog skrtosti na komentarima!Stvarno je u pravu!Eto Tanja ti je sve objasnila, a ja se tebe secam naravno u pozitivnom smislu i svi laboranti su bili OK, bilo nam je zanimljivije s vama na nastavi i veselo. Od laboranata skoro sam videla Mladenovic Jugoslava, radi na jednoj privatnoj pumpi.

TanjaT said...

Nadalina, izgleda da si se setila Cipa, mada ga ja ne bih nikad povezala sa Elvisom, ali ako je tebi licio..ok...
Kizulence gde si ti do sad, sta je sa arhivom, nema vise slika?

halavać IV kl said...

cure ako vas zanima u bihacu je od "nasih" rešad gojak "pjevač" a u banja luci gdje radim inace(u vojsci) radi i goca padobranka,rakic zare je umro od karcinoma i maksimović velibor živi u laktašima nije u vojsci.znam još za mahmutović adisa radi u rajlovcu letač mehaničar

halavać IV kl said...

Kizulence tako je već bolje ne poznajem te kao škrtu na rječima(bila si mala govoruša) pa sam se iznenadio "samo"sa pozdravom.šta ima na kopaoniku,čim se baviš kako živiš.vidio sam fotku sa proslave,dobro izgledaš,ne daš se.informacija za jugoslava me obradovala

nadalina said...

Samo vi nabrajajte a kod mene totalna konfuzija :(
Mene samo Nevena moze spasiti kad ode u Rumu:)

TanjaT said...

E Nadalina Nadalina..cura fina..sve si zaboravila, ali Nevena ce nas spasti sa slikom klase!

Anonymous said...

Evo i mene, dosla kao ono po vojnicki na vikend kod mojih u Rumu. sutra stize famozna slika pa onda nema izvachenja ko je bio ovaj a ko onaj. Samire, Nadica je zavrsila vishu informaticku skolu i posle toga je napustila Momu i vratila se u Smederevo gde se udala za jednog svog Smederevca i imaju dva sina. Po mojoj zadnjoj informaciji, a prilicno je stara moram priznati, radla je u jednoj smederevskoj firmi u svojoj, tada vec informatickoj struci. Ja sam Hulusija Mirzu videla posle duzeg vremena u
Sarajevu, leto 1999.
Sedeo je ispred poslasticarnice Egipat u basti pored jedne vrlo lepe devojke. Ja sam bila upravo izasla iz turisticke agencije koja se tada po novome nalazila pored poslaticarnice Egipat. Kad me je video ustao je i krenuo prema meni i tu smo se fino pozdravili, da bi njegov komentar bio kako me je odmah prepoznao jer sam ..imala ochi...njegove rechi, na sta sam mu odgovorila, Mirza, imam ih jos uvek, nisam ih samo pre imala :))))
Ma bilo mu je bas drago sto me vidi i onda i onda mi je predstavio tu lepu devojku rekavsi da mu je to zaruchnica i da on sada radi u nekoj spediterskoj firmi.
Samire, sto se tiche moje estradne karijere, nista od nje al kako mi se chini evo ovo moje dete ne prestaje d peva pa mislim da cemo bar njega videti u tim vodama :)))

Anonymous said...

I Nadalina nie Cipirkovic nego Cipurkovi, kao sto nije bio Cicko vec Cecko, jel tako bejashe

halavać IV kl said...

Vidim Neno da si najjaca sa informacijama pa me zanima Oliver j.Našao sam broj tel.u jagodini pa pretpostavljam da je tamo.imas li ti više podataka.
Nadalina,znaš li ista za rajčević sinišu cini mi se da si bila u zadru ili mozda zna janko iz III klase.Zaboravih vam reci da u b.luci radi i zorana ili zorica iz III klase ona karatašica džudašica ili vec sta je.Kvrčava plava ako je se neko sjeća

Anonymous said...

Zar ona nije u Americi, ako mislimo na istu dzudiskinju? Oliver je koliko se secam priche na proslavi mature ozenjen mislim da ima dvoje dece, nisam sigurna da li jos uvek zivi u Jagodini a radi neki posao sa zeninim ocem i izgleda da mu dobro ide i da je zadovoljan. Ja ga nisam prepoznala koliko se bio promenio. Vidis na slikam, ao ne mozda potrazim neku gde se bolje vidi.

nadalina said...

Zasto svi mene kritikuju,ti si Neno prva gore napisala Cipirkovic,ja samo prepisujem od tebe:)
Jeste,"otkaceni" Sinisa je radio na Zemuniku ali ja mislim da je sad u Beogradu, nisam sigurna.

Anonymous said...

nisam valjda...ma malo brzam ponekad, izvinjavam se..za
Sinishu se i meni chini da je u Beogradu

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
TanjaT said...

Sinisu sam ja davno srela na Batajnickom aerodromu...nije se promenio ni malo...ista nenormalna faca i zezator...meni neizmerno drag zbog toga sto nije imao dlake na jeziku!

TanjaT said...

Da Nevena Cecko..ovaj put nisi pogresila!

halavać IV kl said...

Šta je Neno sa tom kolektivnom slikom,mnogima će biti jako korisna za osvježenje sjećanja

Anonymous said...

Stize danas, stiiize!

kiza said...

Svaka cast na informacijama, a ja se umorih dok sve procitah!Ostavite nesto kada se budemo videli, nemojte sve da ispricate za jedan dan! /Salim se - pozdrav svima/

Anonymous said...

Kasnim, zao mi je al nije do mene. bice za koji dan.

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...