1.4.08

Chat na blogu!? Hmmmm...

Iz razloga što postoji interesovanje da se na blog postavi chat, a do sada nisam uspeo da pronađem mogućnost postavljanja chat-a direktno na blog, molim da mi neko pomogne oko rešavanja ovog problema ako neko ima bilo kakvu ideju. Mnogi od registrovanih članova bloga već koriste Skype, pa za sada predlažem da ga i ostali preuzmu sa linka http://www.skype.com/download/skype/windows/ ... Objavite na blogu u podešavanju vašeg profila (u rubrici O meni) po kom imenu mogu na Skype da vas pronađu svi zainteresovani...  

2 comments:

Ivica Doneski said...

Posto smo prijavljeni preko G-mail mozete koristiti chat opciju koja se nalazi na samom gmail-u , na levoj strani (chat) na kojoj treba isto tako znati e-mail osobe koje trazimo odnosno pozivamo. Slazem se da je isto tako i SKYPE dobar za chat, prenos podataka, kao i komunikacije sa zvukom i slikom.

Anonymous said...

Sada da smo ovde imali neku verziju chata ovde na blogu moglo se ovih od malopre devetnaestoro prisutnih videti i mozda direktno razmeniti koju rec. Ima li neko od prisutnih koji to moze malo pojednostaviti za na amatere?

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...