5.12.08

KVIZ


O kojoj zgradi prikazanoj na fotosu se radi?
p.s. na vrhu zgrade, sto bi rekli u potkrovlju, bila je tv sala.
Sjećam se da je jedne godine na tv-u bila repriza cijelog koncerta na Woodstocku (ako nisam dobro napisao neka mi naši "ameri" i "englezi" oproste). Tri dana po 24 sata dnevno ubija muzika iz smeđe kutije. Izmišljali smo sve i svašta, od bolesti preko sati neke sekcije pa do luftanja s časova da bi gledali taj koncert. I danas su mi u sjećanju neki od muzičara koji su svirali u vrijeme kad sam ja bio u tv-sali. Priznajem da sam bio prilično vremena. Nekako se potrefilo da sam tih dana bio "bolestan" i da sam "imao dosta sekcija". Hehehehe
Adio svima

11 comments:

Dado 3 kl. said...

moj prozor se ne vidi

TanjaT said...

Ovo je zgrada gde su bili smesteni momci III i IV kl. na platou.... Trava je u ocajnom stanju, zgrada izgleda potpuno pusto, sta li rade ti umproforci...

Anonymous said...

teskog li kviz pitanja

Micha Juhik III kl-am said...

Pitam se da li je u zivotu ono drvo sto sam revnosno okopavao? Sta bi Jankuc rekao kad bi video ovko neurednu okolinu zgrade?Mozda EEEEEEE?

Martina L. said...

Neke cure IV klase su se čak i tuširale u toj zgradi.
Da mi jeznati što ste prbo pomislili!?!?!?..... naravno kada se renovirala naša kupaonica pa nismo imale tople vode, i to je bilo organizirano pod pranjom.

TanjaT said...

Joj to je bilo strasno, mada kupanje u tom objektu je bilo divota u odnosu na onu drugu opciju, da li se neko seca kupanja u zajednickom kupatilu negde u blizini stacionara...Secate se kako smo paradirale kroz garnizon sa sve peskirima na glavi...

Shoma said...

He, sjecam se te scene:) Vidis mi muski bi to mnogo jednostavnije rijesili. Da su se renovacije desile u muskom kupatilu mi nebismo isli okolo i trezili gdje cemo se istusirati.Mi bismo jednostavno prestali sa tusiranjem dok se radovi ne zavrse.

Anonymous said...

Tanja, to je bilo u vojnichkoj berbernici. Bilo je to kao na filmu, scena, masovno tushiranje u nekom zenskom zatvoru. E, to je bilo i zalosno i smeshno. Trebalo je preziveti to paradiranje kroz pola skolskog centra sa peskirima na glavi.

Pepi i Slavica said...

I ja se sećam tog grupnog tuširanja i zaista je bilo kao u logoru.Mada bolje ikako nego nikako.Neno svaka čast za lokaciju ja se sećam da je to bilo negde tamo daleko.

TanjaT said...

Kako da se ne secate toga...pa to je bilo strasno...

Miroslav Stipic said...

Taco mijenjaj fotos jer se nista ne vidi.
Cao

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...