6.12.08

43 klasa

Slike šalje Lazo Ilijev 43 klasa 10 vod.

11 comments:

Nikola Klinac said...

Hvala Lazo za slike. Moja klasa je mala pa na nasoj promociji nije blio ni blizu ovoliko ljudi... Lepo je setiti se promocije. Pozdrav.

Lazo said...
This comment has been removed by the author.
Nikolce Ristovski41 klasa said...

Na slici u sredini je moj komandir
tadasnji porucnik Tomasevic Marjan.
Bio je dobar komandir pravi covek.
Molio bih,ako neko ima informacije o njemu da mi javi javi.Pravo je zadovoljstvo videti neka draga lica posle tolike godine.Klinac hvalati za ovo sto si uradio.

















;

Milan Rakic said...

Na slici, na kojoj general Mile Kucinic cestita zakletvu pitomcu je Barakovic Fahrudin iz Gracanice kod Tuzle, pitomac 4. voda, kod Cufte. Zna li iko sta je sa njime?

Muhamed Hasić said...

Pozdrav svima na blogu!

Svaka čast autoru bloga. Kako što kaže Lazo na ovo se ne može ostati ravnodušan, kada se prisjetimo ovih dana.
Ukoliko ima još neko iz 4310 neka se javi!

Pozdrav

Muhamed Hasić said...

Ne znam da li me sjećanje služi je li u prethodnom postu Milan Rakić osoba koje se bavila kao pitomac informatikom, iz 43 klase?!
Ako može odgovor!

Milan Rakic said...

Jeste, jeste! Ja sam taj!

Milan Rakic said...

Jeta! Ja sam taj!

Anonymous said...

Baš je fantatastično videti slike 10 nv 43 klase posle tolikih godina. Iako sam boravio samo jedno polugodište u Rajlovcu i dandanas zateknem se u seti na one dane. Nikad kao tada

Muhamed Hasić said...

Da li se iza nicka miro krije ime Miro Blagojević? Ako jeste javi se klasiću! Ostavi neki kontakt ili javi se na mail hasicm@hotmail.com

Anonymous said...

taj sam klaso evo vidim polako nas internet spaja.

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...