26.2.08

Znate li čiji li je ovo potpis ?

10 comments:

Avram said...

Ne znam ali je tvoja dozvola strebercino jedna.

Željko Krišto said...

Dragi moj Avrame...ovaj potpis i pecat su skenirani sa zdravstvene knjizice,a ne sa bele dozvole kako mislis :-)

Avram said...

U jbt bas sam se provalio,ali nema veze sve u cilju dobrog zezanja.
Pozzz

Nevena said...

ne znam

Igor Siljanoski said...

Ovo je potpis Ace Savica, Komandanta 40te klase.

Nikola Klinac said...

Jako dobro se secam ovog potpisa... Iako je karakteristican i pogodan za kopiranje verujem da se niko nije usudio da ga kopira na laznoj beloj dozvoli...

Bobar said...

Ovaj potpis se mogao videti na pohvalama i kaznama, sad je u lepom secanju ma sta bilo. Acu sam vidjao do nove godine. Sad je u zasluzenoj penziji.

Avram said...

Aca je legenda nase klase,jedan od retkih staresina koji je mogao da bude uzor usvemu.Jos uvek se secam da je na promociji nase klase gazio strojaka sa povredjenom nogom.Covek za postovanje.

Nikola Klinac said...

Da li si kume tražio autorizaciju za ovu sliku... Komandant ti može izreći disciplinsku meru zbog objavljivanja ovog potpisa...

Željko Krišto said...

Snosim odgovornost u potpunosti :-) !!! Original donosim na uvid na prvom vidjenju kao i originalnu ulaznicu za Plavo veče !!!!

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...