26.2.08

Jahorina 1987

Priredba na Jahorini februar 1987 godine....

9 comments:

TanjaT said...

Kristo da li ti to sviras u rukavicama... zar je tako hladno bilo? I da li je to Miki u pozadini, podbradjen slusa tvoje izvodjenje?

Željko Krišto said...

Jeste moj Miki je u pozadini...ma to je bila neka priredba,a nije bas bilo toliko hladno:-)

Nevena said...

u pozadini je i Jasmin, zvale smo ga Gumeni je l' tako Kizo?

Nikola Klinac said...

Kume, kako sviras u rukavicama? (Topla ZIMA plava zena...)

Željko Krišto said...

Uh tu nisam svirao godinama,ali mislim da je nisam zaboravio :-)

kiza said...

Zasto bre napadate coveka... Zar ne vidite da je ovo audicija za Zvezde Granda. Ja vidim izmedju ostalih i Sasu Popovica... kaze: Dobar si ti, cak i u rukavicama sviras!

Nevena said...

U pozadini i Ljilja Mijovic

Nevena said...

Ma jel to gumni sedi nekome na krilu ili mi se cini?

Željko Krišto said...

Koliko me sjećanje služi momak koji sjedi u krilu Cvijović Predraga je Alerić Alen iz Gruda,nazalost nije izdržao sa nama do kraja školovanja...

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...