3.2.08


Kad je krenulo evo da i ja stavim još jednu sliku (ajme meni koje frizure) Eugen i ja

7 comments:

janko III kl AM said...

Sto se zalis na frizuru, bar je bilo kose tada.

TanjaT said...

Adidaske Wimbldonke i Conversice... e to su bile patike...nedostaju jos Puma duboke bele kozne...

Branka i Bojan Jocic said...

Italijanka,svetle farke i Conversice su ponovo u modi...a suskave Adidas trenerke?A plavo vece Rajlovacko?

Nevena said...

a tek cipele na stikle koje smo dobile i crne tasne za izlazak u grad? a cokule koje smo svake veceri cistile i dok ne obujemo jos tri para carapa ispadaju nam stopala koliko su nam velike i teske pa sve u tome se trci i vezba na jutarnjoj gimanstici (osim opticarki koje su to mogle da rade i u patikama jer smo se zalile da to necemo da nosimo na praksu u Zrak jer nam se onda tamo onaj (normalni) civilni narod smeje i ruga. Pocuche Dado modni osvrt na te dane ovom slikom

TanjaT said...

Moje cokule nisu bile tako strasne... mislim nisu bile mnogo teske...ali su bile ruzne...sacuvaj Boze... secas se da smo ih glancale starim svilenim carapama, to je bilo najbolje za sjaj istih...

Nevena said...

Bila su dva modela...onaj ruzniji sa zutom trakom oko ruba i one manje ruzne bez nje. Teeeeeshke za noge.

Miroslav Stipic said...

Dado!
Sto se zalis na friz. Isti je kao i danas. Vidio sam te neki dan. Hehehe
Stipa

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...