2.2.08

Dvadeset godina kasnije...



Jos uvek pamtim: jutarnju gimnastiku, masnocom obogacenu hranu(ugojih se 15 kila u prvoj godini), dragi mi bazen, vecernja druzenja pre povecerja, bezanje na Jahorinu(uhvatili me i kaznili), nekoliko pesacenja sa Stupa do kapije, skijanje(ja bi opet), sportske susrete(bacanje koplja-povreda kolena na Kosevu i medalja u plivanju na susretima vojnih oblasti u Novom Sadu), nezaboravne Plave Veceri i moja najomiljenija i verujem jedna od najoriginalnijih uspomena je moje i Vanjino(nadam se da se ne ljuti sto ovo pisem) kvarcanje (zamalo da nas izbace iz skole). Odrasmo si kozu(nedelju dana u stacionaru sa krecom na licu), a majstor iz Zmaja koji nam je posudio kvarcnu lampu zamalo da izgubi posao(ludo i nezaboravno). Srecom sve se dobro zavrsilo.
Imala sam srecu da ostanem i radim u Rajlovcu i moj zivot i rad su bili obogaceni druzenjem i poznanstvom sa 4. i 5. klasom VSSR i isto tako pitomckim klasama sve do '92 godine kada sam nakon 6 nezaboravnih godina morala napustiti Rajlovac. Zahvaljujuci svim dragim ljudima i mnogobrojnim lepim uspomenama iz zivota i rada u vazduhoplovstvu moj bol i tuga su malo laksi kad se setim dana kad smo u konvoju napustili Rajlovac. Bio mi je to jedan od najtuznijih dana. Sarajevo je bio univerzalan i nezaboravan grad, a Rajlovac? Rajlovac je album ispunjen svim nasim uspomena i neopisivo sam sretna da nam je Nikola pruzio priliku da sastavimo mozaik nezaboravnih trenutaka, iz ako ne najlepseg, onda zasigurno unikatnog perioda nasih zivota. Ako postoji nesto vece i lepse od Rajlovca i dana provedenih u vazduhoplovstvu neka to bude nas Rajlovacki blog.

17 comments:

Nikola Klinac said...

Nakon mog odlaska iz Rajlovca imao sam stalnu želju da ponovo pokrenem i organizujem Plavo veče i da "Košava" ponovo zasvira kao nekad, ali sam vremenom shvatio da nas je život razdvojio i da se ne možemo okupiti. Čak i ako bismo se okupili moram da priznam da za mene Plavo veče ne bi imalo pravu energiju ako ne bi bilo u Rajlovcu. Neopisiva nostalgija za tim vremenima me je naterala da napravim PLAVO VEČE RAJLOVAČKO online - ovo jedino koje sada još imamo... Nisam očekivao da će ovo naše druženje na ovom blogu biti sa toliko emocija i ljubavi prema Rajlovcu i dragim ljudima koji su ga činili posebnim. Toliko sam srećan kad vidim da ovaj naš blog cveta, raste. Sad znam da sam uspeo da još jednom osetim Rajlovac u srcu zahvaljujući svima vama koji ste se uključili i zajedno samnom postali autori ovih web strana. Hvala vam prijatelji...

Nevena said...

E Nikola, koliko bi ovaj blog bio jos bogatiji i sareniji da su svi pricalice kao ovde neki. Koliko tu jos mozda posmatraca ma koji nisu nikad postirali. Pozdrav svima, onima koji pisu i postaljaju slike i onima koji su takodje prisutni ovde a samo citaju i gledaju slike jer se i njihov duh ovde oseca...Kizo, jeste da si poslala slike al gde je neki tvoj vrcavi komentar koliko se secam bila si majstor za takve komentare

Željko Krišto said...

Uspio si Nikola...jedino sto uradim prije prve jutarnje kafe je da otvorim blog...da vidim vove fotke ,procitam nove komentare...Kad pogledam kako i koliko se sirimo,srce mi puno.
Na raznim sajtovima sam nalazio pokusaje raznih klasa da se okupe,ali sam vidio da nakon par dana svi odustaju.Meni je drago kad ugledam na "Autori bloga" neko novo ime...Neno u pravu si i ti za fotke...ljudi mrdnite se malo,skinite prasinu sa albuma i saljite slike...Natjerajte mi suze radosnice na oci...za uzvrat sviram po zelji na iducem okupljanju :-))))

TanjaT said...

Blog je odlicna zamisao da se svi povremeno "cujemo", ali ne moze da uspe ako ne pisemo...dakle javljajte se, pisite, secajte se, to je nacin da i dalje zivi Rajlovacki duh i slika.... izlazak na blog je kao setnja do sportskih terena pa sretnes poznate face i ispricas se ili sedenje na klupi ispred kn-200... Da li se neko seca koliko je bio popularan YAMB tada ili smo to samo mi iz 63. igrale ko sumanute pod Martininim uticajem....Kiza i ja smo imale po svesku gde smo pisale rezultate a igrale smo svugde, kockice i tabele su uvek bile u pripravnosti... toliko smo igrale da smo na kraju prestale da brojimo rezultat...

Miki Markovic 40kl. said...

Ajde da se okupimo na leto muzika i mesto obezbedjeni,samo nasa dobra volja mozda je malo rano ,ali za nase koji su preko neka bar planiraju dolazak.

Branka i Bojan Jocic said...

Svi smo mi dali doprinos u stvaranju ovog bloga i na taj nacin pokrenuli uspomene i secanja na nasu mladost.Na dane provedene u Rajlovcu,Ilidzi, Vrelu Bosne,Bas carsiji,Jahorini,Trebevicu, pa i Mostaru. Na diskoteke,poslasticarnicu Egipat,Piramidu,muzicku akademiju,Kosevo,koncert Bjelog dugmeta,staziranja:Zagreb,Beograd,vozacki ispit.....i i i misli naviru, toliko toga treba pomenuti.Pa hajde da poslusamo Mikija i organizujemo jedno dobro druzenje na leto, da se vidimo i nikada ne zaboravimo.

Doc said...

@Nikola - da li slucajno nemas nesto od slika III klasa muzicki band, ja sam "lupao" bubnjeve i na zalost nema m ni jednu sliku od nas sa bilo koje svirke. Puno pozdrava iz Juzne Afrike

BTW- Blog vam je SUPER!!!!

Nevena said...

A jel moze organizacija malo ranije jer sam ja u starom kraju od sredine februara do sredine maja...bilo bi mi zao ne iskoristiti to i videti mnoge od vas na jednom mestu.
Nikola hvala ti za ovaj blog, za sada sam putem njega vec ostvarila ili ti obnovila par divnih kontakata kojih da nije bilo njega ne bih nikad uspela. Za uzvrat pokusacu da kontaktiram one kojima zna telefone i adrese i obavestim ih o ovome.
Zeljko, i meni ne prodje dan a da ne kliknem (sto se da primetiti i bez da to sada kazem) na mail koji si mi prvi poslao obavestavajuci me o ovom blogu jer mije tu ostao link.

Željko Krišto said...

Sjećam se,iako je to bilo nedavno,koliko sam tragao po netu za bilo kojim poznatim imenom iz tog vremena...i isplatilo se !!!!!

Nevena said...

Ja sam pevala sa trecom klasom, Edin Hadzizulfic je svirao gitaru, ostalih imena se ne secam. S kim si ti Dejane lupao bubnjeve? Ne znam imam li ja neku sliku sa tim bendom iz trece klase, pogledacu kad odem kuci.

Nevena said...

Treca klasa, jedan njihov bend je svirao od EKV, Zemlju.

Doc said...

To smo bili mi, Mladen Bencek, Damir, ja i par ostalih kriminalaca (omatoreo sam, ne secam se svih imena). Svirali smo 8 putnik i rock generalno. Da li neko zna gde je sada Bencek?

Miroslav Stipic said...

Doc i ostali!
VŠSR 3.kl. imala je dva sastava.
U onom drugom svirali su:
Bubnjevi - Andžić Aleksandar
Gitare - Ciglar Joža i Đelanović Aeksandar
Nemoj da se previše hvališ da si omatoreo jer sam tvoj vršnjak pa ću pomisliti da se to odnosi i na mene. Pa prošla je tek trećina života.
Adios mućaćosi

Miroslav Stipic said...

Lazo!
Izgledaš bombastik and fantastik. Nikad ne bih rekao da je prošlo toliko godina. Ti kao da si spavala u zamrzivaču pa si tako mladolika (sačuvana) hohoho.
Ovaj put spomenut ću jedan događaj koji mi se snažno utisnuo u svaku od oko 100.000.000.000.000 stanica koje me sačinjavaju.
Mjesto događanja je plato ispred hangara gdje je vazda odmarao MiG21. Upravo se završilo zadnje postrojavanje i počelo je opraštanje raje. Suze frcaju na sve strane. I tad vidim gordog đetića Milić Vladana kako plače kao kišna godina. Tuga je to golema bila. Ja danima nisam došao sebi. Tako sam mnogo želio vidjeti draga lica koja sam viđao 2 godine. Nakon što te životna macola mlatne nekoliko puta po glavi, a ako si bosanac kao ja onda nekoliko desetaka puta, tad ideš dalje.
Dosta za ovaj put.
Adio

Goran Kamber - CAMBY said...

Imam nesto slika iz onih "Krila armije" videcu da ih skeniram ili slikam pa cu postovati. Znam da je jedna i sa "naseg bazena".
by

Vanja Velickovic bivsa Popovic said...

cao svima koji su zavrsili skolu u RAJLOVCU.Hvala dragom drugu koji koji je sve ovo pokrenuo.Volela bih da se cujem i vidim sa mojom 3 klasom a posebno sa nekim dragim ljudima koji me nisu zaboravili.Pozivam moje LO odeljenje da mi se jave:CAKI,HELENA,MIMA,PEPIKA,FRONCLIKA,DZENI Sve vas voli VANJA.

Dejan Strukar said...

Pozdrav!

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...