23.1.08

Rajlovačka kapija (3)

Zapitam se da li da pišem dalje jer ovo što ja ser... svi ste doživjeli, znate o čemu pričam i nema svrhe..ili...ali briga me pisat ću dalje, pišite i vi, vratite se malo u život, iz ove žabokrečine sadašnjosti, probajte pobjeći, kao prije preko žice, osjetite ponovo tu tremu, strah od posljedica... Budite ponovo mladi, živi, neiskusni, blesavi. Zamislite sebe ponovo, bez sala, sa kosama, vitki, odvažni, puni ideja snova želja i planova... Sad kad ove slike gledam shvatam kako je sve prolazno, zažmirim i vidim Klinca sa gitarom, Sašu Matića kako lijepo crta, Avramovića kako mu zavidim na ljepoti, Kojića kako se podlo smije dok osvaja najveće vrhove Rajlovca. Tešovića kako je smrknut, Džambazovskog sa tariguzom na licu (prve bubuljice) vidim Sašu Božića kako mu je razbjen nos od navijača Željezničara, jer je rekao ne navijam BRE za Partizan, vidim sebe dok nas hvata milicija na Alipašinom jer smo krali lubenice... Mladi pa ludi, prije bih rekao, mladi pa živi...
ipak (NASTAVLJA SE)

6 comments:

Željko Krišto said...

Čitajući tvoje postove vraćam se u vremena koja ću uvijek zvati "sretna vremena" baš zbog toga što si ti napisao,baš zbog uspomena koje vrijede neprocjenjivo bogatstvo.Znam da smo generacija koja je platila nečiji ceh,ali niko nam ne može oduzeti "ONO NEŠTO NAŠE" što mnogi ne razumiju i neznaju šta je,što nisu imali prilike da dožive niti će ikad doživjeti,"ONO NEŠTO NAŠE" što ni jedne pare na ovom svijetu ne mogu da kupe,"ONO NEŠTO NAŠE" što je ostalo u našim uspomenama i srcima,"ONO NEŠTO NAŠE" što nas idalje veže i vezaće ma gdje ko od nas bio rasut po svijetu...Mi imamo "ONO NEŠTO NAŠE" i baš zahvaljujući ovom našem blogu trebamo da se svi skupa potrudimo da idalje imamo "ONO NEŠTO NAŠE"...!!!!!

Nikola Klinac said...

...kad kažeš "zamislite sebe bez sala..." da li to mislis i na mene?

Nevena said...

Ma samo nastavi pisati Kula, podseti nas i na te vase dogodovstine i probudi secanja na one koje smo sami imali..ja zato i volim stavljati kometare ovde na ove slike i izvlaciti iz secanja uspomene vezane za tu sliku pa se na to nadoveze sledeca prica, pa sledeca...recimo, secanje na Zoi 84 kasnije Boa diskoteka, pa onda kako se ono zvase ona diskoteka u koju nam je kao bilo zabranjeno ici i kako je to bilo bas uzbudljivo otici bas u tu diskoteku sa dva pitomca iz 40 klase ostavivsi cimerku da me ceka da idemo frizeru na Bashcarshiju (nikad mi to nije oprostila). Dancing...tako se zvala diskoteka, sad se setih.

Nevena said...
This comment has been removed by the author.
Nevena said...
This comment has been removed by the author.
Nevena said...

Kula, spavash li? Sta je sa nastavkom?

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...