21.1.08

Kapija Rajlovca danas


Kroz ovu kapiju smo svi prošli. Evo kako izgleda danas!

6 comments:

Željko Krišto said...

Žalosno !!! Meni izgleda poput ulaza u zatvor...a u sretna vremena je pisalo "Dobrodošli"...

Nevena said...

Zeljko, ovo je i meni prvo palo na pamet kad sam videla ovu sliku

kula said...

sretna vemena su prosla zeljko.;neko; je rasturio rajlovac,bosnu jugoslaviju,razbio zajednicki zivot i dan danas se bori za podjele i granice..neka bar u sjecanju ostane rajlovac najljepsi,jedino tako necemo priznati olosima da su pobijedili,jer i ova stranica je dokaz da ponovo kontaktujemo i druzimo se iako smo razliciti...

TanjaT said...

Bravo Kula ja se potpuno slazem sa tobom, iako su nam protekle godine pojeli skakavci.... i niko ne odgovara za to!

TanjaT said...
This comment has been removed by the author.
Miki Markovic 40kl. said...

Mene ovaj ulaz podseca na sve sto se lepo desilo u njemu,voleo bi da mogu samo par minuta da budem na jednom mestu........

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...