20.10.09

Maturanti 3.kl.všsr

Dragi drugari!
Dani prolaze, a slike s susreta klase još stoje pred očima.
Tako će biti sve dok dobijemo DVD.
Tad će slike da trče pred očima.

Ovaj put želim istaći jednu bitnu stvar (a ima ih više).
Svi koji smo bili na susretu dugujemo veliku zahvalnost drugarici Jasmini Đorđević.
Ona je bila istinski motor koji je vrijedno radio da bi se desilo to šta se desilo.
Nekad je taj motor radio na visokim obrtajim praveći kombinacije oko broja putnika koji čas otkažu čas zakažu pa opet otkažu pa opet zakažu pa ... pa tu upadnem i ja s mojim šašavostima...., a da ne spominjemo gomilu impulsa koje je potrošila na pozive i dogovaranja.
To dobro stvorenje je sve to podnijelo i nadam se da je dobila satisfakciju.
Jaco hvala ti od mene.
Ostali će reći u njihovo ime
Miroslav Stipić - AM

7 comments:

ceca 3.klasa said...

Jaco, hvala za sve što si učinila za nas. Malo je takvih osoba kao što si ti. Intuitivno ti kažem da su davanje i primanje dve strane iste medalje. Što više daješ više ćeš dobiti. Zato smatraj da si bogata. Bogata za veliki krug prijatelja, sa kojim se mnogi ne bi mogli pohvaliti. Tvoj nedostatak straha i nesebičnosti šalje pozitivnu poruku svima. Tebe mogu opisati sledećom rečenicom velikog svetskog uma: "Darujem a da za uzvrat ne očekujem ništa, jer onda nisam darivao, već prodao". Nismo se mnogo družile u Rajlovcu, kao što sam ti neko veče rekla, na mene možeš računati u po dana i noći. Samo se javi.

Dado 3 kl. said...

preduhitrili ste me
u svakom slučaju
JACO HVALA TI ORGANIZACIJI OVE PROSLAVE

janko III kl AM said...

CARICE, moj naklon. Reci koju zvjezdu da ti s neba skinem i tvoja je. Tako sam ponosan na tebe i sve nas da ne pijem i ne jedem od kako smo otisli iz SA. A i Gospodin 5KM Miroslav je zasluzio pohvale. Stipe paštašuta te čeka!!!!

Admin Dado i Cica said...

Jaca za predsednika,Stipe za Ministra

Sibin said...

Jaca za Predsednika ,Stipe za ministra

Micha Juhik III kl-am said...

JUCE I DANAS SAM IMAO POSETU.BIO MI JE ANDZIC ALEKSANDAR MOJ CIMER.JUCE SU MI BILI ORTA I DJELANOVIC.SVE SU TO LJUDI KOJI NISU MOGLI DOCI STA MISLITE O CEMU SMO PRICALI I KOLIKO SU MI ZAVIDELI STO NISU MOGLI DOCI :).ZNAM DA SAM STRASNO PONOSAN STO SAM BIO I STO CU I UBUDUCE DOLAZITI NA TAKVE SKUPOVE!!!SVAKA CAST JACI I ORGANIZACIJI ALI ONI SU SAMO DEO KOJI JE DOPRINEO FANTASTICNOM DOZIVLJAJU.DRUGI DEO SU LJUDI KOJI SU OSTAVILI SVE PROBLEME KUCI I TAJ VIKEND ZIVELI PUNIM PLUCIMA.ZATO JOS JEDNOM PONAVLJAM ALAL VERA SVIMA VRATILI STE MI OSMEH I VERU U LJUDE

Dražen Kovač - III kl. said...

Definitivno, Jaca je bila glavni pokretač i nosilac ove naše predivne manifestacije i drago mi je što imam takvu osobu za prijatelja. Jaco, hvala ti u moje ime i ime svih nas koji su se predivno zabavljali. Nadam se, da će mo se sad malo češće viđati-družiti. Takođe se pridružujem Cecinoj rečenici, računajte na mene uvijek!!!!

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...