15.10.09

Kao da je bilo nekad, kao da je bilo tu...(EKV)

Snimak promocije IV klase u Rajlovcu 1989, postavljen je na YouTube u tri dijela, nacicete ga po tim imenom. Ako druga dva dijela ne budete nasli, najbolje je da kliknete na moje ime, i tu se nalaze sva tri dijela.
Malo je ljudi imalo priliku da vide ovaj snimak koji je snimio moj tata, kojeg sam od milosti zvao Kusturica svaki put kada se hvatao kamere. Da sam znao de cu taj snimak poslije toliko godina traziti po mojoj vec zaboravljenoj video arhivi, sad mi je zao sto jos nije vise snimao iako me je u tom momentu toliko nerviralo.
Uzivajte u gledanju, ali pripremite sve prisutne pogotovo vasu djecu pubertetlije, da su frizure bilo u to vrijeme jako moderne, a sto se tice muzickog aranzmana, mislim da je ne ponovljiv, stisajte ton da ne biste bili prinudjeni da slusate njihove sale na vas racun.
puno pozdrava svima
Nino
P.S.
Edine hvala ti na savjetu

3 comments:

Sandra-laza-3kl. radar said...

Nino jel mozes da napises ime pod kojim je snimka na Youtube-u. Ja pokusala verzija nekoliko ali nemam srece. Unapred ti hvala.

nino said...

http://www.youtube.com/watch?v=0CeyCaVpncw I dio
http://www.youtube.com/watch?v=1zL_gn_SzhE II dio
http://www.youtube.com/watch?v=K7CnRpBC2L8 III dio

Nadam se da ces na ovaj nacin pronaci snimke. Po imenu nalazis samo prvi dio ( Promocija IV klase VSSR Raljovac 1989 I dio) Nemam pojma sto druga dva se ne nalaze.
Probaj da ih nadjes preko mog nick-a thewalter071
pozdrav

Sandra-laza-3kl. radar said...

Nasla (meni "search" izbacio sva tri), hvala ti i nemas pojma koliko me je snimka vase promocije dotakla. Mojih sest godina zivota i rada u Rajlovcu se urezalo duboko i definitivno je jedan on najlepsih perioda moga zivota. Pozdrav i veliko hvala.

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...