6.6.09

U poseti Marjanu...

Marjan je bio i ostao jedini menadzer benda "Košava" i najzasluzniji za organizaciju naših Plavih Večeri u Rajlovcu i Sarajevu... Organizovao nam je druženje sa učenicima iz VŠSR (uglavnom sa učenicama), kao i sa učenicama iz srednje ekonomske škole u Sarajevu i mnoga druga druženja i zabave. Ne verujem da neko može da zaboravi čoveka kao što je Marjan i zato koristim ovu priliku da mu se zahvalim za sve lepo što je učinio za pripadnike Rajlovačke škole, za pitomce 40, 40A i 35.PVO klase, za "Košavu" i mene lično. (Nikola Klinac 40A)
Sliku je direktno iz Montreala, gde sada Marjan živi sa svojom porodicom, poslao Zeka - 40A klasa (sedi desno)...
  

6 comments:

Miki Markovic 40kl. said...

Jedan veliki pozdrav Marjanu i njegovoj porodici i potom sledi poruka Kosava je tu,neka menadzer ponovo nastupi.Puno pozdrava od Miroslava Markovica.

Željko Krišto said...

I od mene veliki pozdrav za našeg velikog prijatelja legendarnog kapetana Mašu !!!!

Lazic Dobrivoje 35.PVO said...

Veliki pozdrav za politickog komesara.

cica said...

Veliki pozdrav Mrkonjicu!

Kosmopolit said...

Pozdrav Gospodinu Mrkonjicu. U moje vreme , a to je bogami poodavno bilo si ti bio ako se ne varam Stariji vodnik 1kl.Goran Ilic 36 Kl. by KIK
Aleksandar Aca Savic

Aleksandar Savić said...

Pozdrav Marjanu i Zeki i naravno, svima na blogu.
P.S. Od Marjana ocekujem "izvestaj" o susretu.
Pozdrav svima,

A. Savic

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...