13.4.09

Proslava 20 godina mature 4 i 39 klase Beograd, septembar 2009

Dragi moji, kako sto rekoh posle skoro cetiri meseca otvorene ankete gde bi se i kada organizovala zajednicka proslava nase dve klase dosao je i dan kad podvalcimo crtu. Mislim da je zaista bilo dovoljno vremena da se obavesti sto vise ljudi i ti isti obavesteni da se jave i iznesu svoje misljenje.
 
Ovo su rezultati pristiglih glasova i ko je sta rekao i zapisao je otvoreno na uvid svima. Kao sto napisah u pojedinacnim fajlovima sa tabelama svi oni koji su se drugacije izjasnili bice ponovo kontatirnai ili neka se i sami jave da potvrde dolazak u sada ovim uslovima. Takodje traje i dalje obavestavanje onih koji se jos ovde nisu pojavili. Sto pre se sto vise ljudi obavesti  i javi dobicemo konkretno mesto i datum proslave. Za ugovaranje postora je bitan bar priblizan broj ucesnika proslave tako da je brzina daljeg javljanja takodje od velike vaznosti za brzinu konkretiziranja datuma i mesta.
 
Ovom prilikom bih istakla i to da sam zaista sretna angazovanoscu svih vas kako u trazenju ljudi preko interneta tako i u obavestavanju onih koji mu nemaju pristup jer je sve ovo do sada pokazalo koliko nam je svima stalo da se skupimo i ponovo vidimo i to u sto vecem broju....uf, kolika je ovo recenica bila :)
 
Sada imamo jos vise vremena do septembra za obavestavanje ostalih kao i da se sami organizujemo i osiguramo nas dolazak.
 
Ja tabele upravo saljem Nikoli da ih objavi u potpunosti,  za sada ovde objavljujem samo ovaj ukupan preglad rezultata.
 
 
mesto i mesec odrzavanja 
Beograd    septembar 2009
IV I 39 klasa zajedno
Bilo gde Beograd Sarajevo ukupno glasalo za proslavu mature   nije zainteresovano nije glasalo
15 39 27 81   1  
Bilo kada Jun Juli Septembar Oktobar ukupno glasalo za proslavu mature
9 30   40 2 81

 

18 comments:

nino said...

nazalost,
necu moci biti sa vama.

cica said...

Ja koliko se secam da je mesec juni bio u prednosti za odrzavanje proslave, kako sada septembar?! Znam da su neki ljudi iz inostranstva zbog toga i planirali dolazak u junu.

IV klasa said...

Vjerovatni razlog ovoj 'iznenadnoj' promjeni mjesta i vremena proslave je zajednička proslava naše i 39. klase. Možda je trebalo praviti anketu dali želimo zajedničku proslavu? Dali se može izvući podatak posebno za svaku klasu?
Ja sam zamišljao proslavu kao što smo je imali u Hrasnici, naime bili smo sami. Ali ako je većina za...
Sorry ljudi ali više ni ja nisam siguran da li ću prisustvovati. Drage ljude ću vjerovatno viđati kad budem dolazio u BG nekim drugim povodom.
Pozdrav

nino said...

Pozdrav svima...
Koliko sam u toku, 39 klasa je bila u opciji od samog starta i niko nije imao nista protiv ili se bar nije izjasnio. Jedini mali problem je bio sto u anketi njihovi glasovi nisu bili na istom mjestu i kad su se zbrojili sa nasim, opcija Beograd i septembar je prevagnula.
Svi smo rasuti po citavom svijetu i jako je tesko skupiti sve nas na jedno mjesto i u isto vrijeme i da nam svima odgovara. Mnogi od nas smo cekali da dodjemo na gotovo. Ovim zelim da kazem da jako tesko bilo donijeti odluku u ime svih nas i da moramo dati podrsku ljudima koji su to radili u nase ime ( Nevena na prvom mjestu) i da se proslava mature odrzi bez obzira sto neki od nas nece moci doci.

IV klasa said...

Nino u pravu si u potpunosti.
Želim se zahvaliti Neveni i Nikoli na velikom trudu koji su uložili u sve ovo.

nino said...

Edine,
moja prva reakcija je bila ista, jer mi septembar ne odgovara, ali sta se moze. Ja u svakom slucaju se nadam da ces me na cevape pozvati jedan dan kad budem dosao u junu, hahaha

Anonymous said...

njihovi glasovi su bili od samog pocetka na nasoj tabeli. koje zelio mogao je to svakog dana pogledati ovde. cak su bili do zadnjeg izdvojeni nase a posle njih zajednicki. kako Nino rece, od samog pocetka, januara, su svi kako ovde, tako i u kontaktiranju drugih koji nemaju pristup internetu bili obavesteni i svesni da je proslava zajenicka (ne mi sa njima ili oni sa nama) i niko se do sada nije zapitao po tom pitanju, kako preko bloga tako ni privatno, kao za neke druge stvari koje su komentarisali i pitali. ovo je bilo zaista lepo iskustvo bas po tom pitanju kako su se pripadnici obe klase medjusobno svo ovo vreme obavestavali i pomagali da se pronadju ljudi radujuci se sto ce se i sa njima videti. videci to bila sam zaista sretna jer je to pokazalo koliko je ova ideja bila dobra. Svako izjasnjavanje stoji pored imena i prezimena, zato sam i bila za tebelu poimence a ne ovu anketu gde se ne zna ko je sta rekao, da bi bilo jasnije.

Branka i Bojan Jocic said...

Moram da prokomentarisem ova nova desavanja.Stoji to da je anketa isla i da u njoj pise sve, ali mislim da se vecina njih vec radovala susretu pocetkom juna meseca, medju njima sam i ja.Pa, sada treba pitati tu vecinu iz juna, da li su za septembar.Mozda se neko ljuti ili kaze sta hoce sada ova, ali prosto da nam ne bi izmaklo kontroli.A sto se tice odziva, i sa 39 klasom, je broj mali.Ljudi preduzmite nesto u tom pravcu.Pozdrav

Anonymous said...

Imalo se cetiri meseca da se ovako komentarise i dogovara, da li sa 39ili ne, zasto ovaj grad a ne onaj, da li ovaj mesec a ne onaj. To ste sve trebali da pisete i komentarisete ovde, javno a ne po kuloarima i mailovima i da se zna ko sta misli i zeli licno na vreme. Znajuci te price zaista sam iznenadjena ovde nekim komentarima koje ste sada ostavili jer ih nikako ne mogu povezati sa onim sto je meni stizalo na mail ili na chatu na fejsu. Sada kao sto kaze Branka malo ih je obavesteno i treba jos puno raditi na tome...i do juna koliko je ostalo cela dva meseca ce se sigiurno puno vise njih obavestiti nego sto ste obavestili za ova prethodna cetiri meseca. Daj Boze :)
Sve je ovo svo vreme bilo i te kako transparentno na blogu a nikad mi nije bilo tesko da i sama saljem mailove sa najazurnijim stanjem stvari na tabeli. da bi se sada posle cetiri meseca pojavili ovde sa komentarima i pitanjima koje su trebali puno ranije postaviti...ko je od vas u Nishu, Beogradu, Kraljevu, Sarajevu, koliko je tu jos ljudi ostalo neobavesteno i neupisano na tabeli. Ako se prebroji onda se lepo vidi da je jun u manjini i da treba pitati tu manjinu da li bi dosla u septembru jer je koliko znam 30 jos uvek manje od 40. Bezpredmetno mi je sada ovde vise pisati sa il bez 39 klase u svom ovom zbrajanju jer je to prolazilo bez komentara cetiri meseca.

najavljeno je dve nedelje ranije da se glasanje zatvara 13 aprila jer je jednom i to moralo da se desi. Tosha je u slucaju da bude izglasan jun vec morao nesto da konkretizuje po rezervaciji mesta pa je bar trebalo znati sa koliko se ljudi trenutno raspolaze po pitanju prisustva. mogli ste u to vreme da obavestite jos koliko njih. mozda bi sa njima jun bio u vecini jer je tabela sa vec promenama u pravcu septembra (znaci nije bilo bas tako iznenadno kad je vec dve nedelje to bilo na ocigled svima) stajala na blogu od pocetka aprila. Sto se tice mesta, ja sam licno bila za Sarajevo i sada sam. Meni licno ne smetaju neke stvari koje su mi neki ovde pisali kao razlog zasto ne bi za Sarajevo. Ja nemam problem oko nezaposlenosti iako sam nezaposlena i bilo koji drugi razlog pa sam opet pisala ta misljenja u ime onih koji su mi to na mail slali. Trebala sam to ostaviti njima da sami pisu jer vidim da im nije problem da ovde provedu vreme ostavljajuci komentare kad su za to raspolozeni.
Ovde je mnogo truda i engrije do sada ulozeno, da nije tako zaista sam sinoc bila u iskusenju da lepo napisem pozdravni mail svima, zahvalim se na druzenju i pozelim vam veselje i dobar provod gde god se i kad god se sastali kad i pored nekog dogovora koji pokusavamo napraviti od toga izgleda nema nista.
pustila sam da prenoci i probudila se jutros, manje zatecena i ovim ostalim komentarima nego sto bih bila sinoc ipak imajuci na umu da je sve ovo ipak ljudski. ovde se ipak javilo 80 ljudi, ovde sada komentarise nas nekoliko. kao sto rekoh, zaci ce se ponovo i izjasniti ko nije bio za septembar i beograd dolazi li u septembru u Beograd ili ne. ako ne dolazi, u redu, ako dolazi jos bolje. ko dodje imace sigurno nezaboravan provod pa makar nas bilo i upola manje od ovog broja. nemoze se niko naterati i nije ni namera da radi nesto preko svoje volje i zelje kao sto se ne moze ni svima udovoljiti. ovim zaista prekidam sa svakim daljim komentarisanjem jer primecujem da se pocinjem ponavljati. sada je na Toshi da saceka dok se ne potvrdi ko dolazi od vec prisutnih a ko ne dolazi i ko se jos u medjuvremenu moze i dalje javiti u narednih mesec dana pa da covek zna za koliki priblizno broj prisutnih trazi salu od cega zavisi i cena i mesto i uslovi zakupa.
pozdrav svima

cica said...

Neno, ti sa svoje strane dovoljno ucinila, a nema potrebe za nerviranjem, bice kako je vecina odlucila. Ako je septembar onda je tako vecina zelela. Ja cu svakako doci bilo da je jun ili septembar...

cica said...

Nema potrebe za nekim prepucavanjem, lepo je da nas bude sto vise. Zao mi je samo sto svi ljudi koji nisu u Srbiji nece moci da dodju, ali jako je tesko da svi usklade svoje obaveze, tako da u svakom slucaju ocekujem da i u septembru bude sto vise ljudi.

nadalina said...

Mislim da su svi ovi komentari i prijedlozi stigli kasno.Cetiri mjeseca je Nena pozivala na ove iste komentare i prijedloge koji sad pristizu.
Meni izgleda da proslava i ne bi mogla da se stigne organizirati za jun jer nama su trebala cetiri mjeseca da se odlucimo samo za lokaciju...

Lazic Dobrivoje 35.PVO said...

Stari balkanski obicaji. nikad dogovora. jes da ne prisustvujem skupu, ali sam imao prilike njih nekoliko organizovati.sramotno da vecinu akcije na svojim ledjima podnese zena pa jos iz kanade. a ovi koji su ovde mudro cute i cekaju da dodju na gotovo. organizaciju treba svesti na vojnicki nacin: znaci donese se odluka i gotovo. ko dosao dobro dosao, koga nema bez njega se moze. samo da budemo zivi i zdravi i susreta ce biti jos koliko hocete. da li za godinu, 2,5 ili 10 nema veze. ali nemojte dozvoliti da zbog zluradih komentara propadne jedno lepo druzenje 20 godina nakon zavrsetka skole.i nadjite nacina da dodjete. za to se zivi, a ne za jednu dnevnicu zaradjenu taj dan ili 200-300 evra koliko ce kostati put,smestaj, itd.
nadam se da ce susreta biti i da ce slike osvanuti na blogu u septembru. pozdrav!

Tosha IVkl AE said...

Pozdrav celoj IV klasi VSSR i ostalima koji prate PLAVO VECE RAJLOVACKO.
Kada zamisljam okupljanje klase, bilo koje godisnjice, vodim se idejom da to bude na datum naseg zavrsetka skolovanja, Sarajevo i isti restoran u Hrasnici normalno u punom sastavu.
Organizovao sam okupljanje na 6 i 10 godina u Bg. posle svih dogadjanja kako sam umeo i mogao.Uz pomeranje datuma i mesta odrzavanja da bih nas sto vise okupio.
I pored toga prvi put je doslo 45, 46 drugi put, a i sada mi je zelja da nas bude barem duplo.
Moje iskustvo je da su neki u vreme skupa, boravili u Srbiji pa cak i u Bg, bili spreceni ili nisu obavesteni ili se nisu pojavili, a ljudi iz belog sveta dosli.
Zelim da se zahvalim Neveni za entuzijazam bez granica da nas sve prvo ponovo nadje, cuje, bar virtuelno spoji i okupi posle proslih proslava ili nakon 20 godina nemanja nikakvih informacija o vecini klasica i ostale raje.
Kao drugo da se opet zajedno proveselimo i prisetimo lepih stvari.
Pod tri ZIVI BILI i DOBRO DOSLI na nasu proslavu ma kad i gde ona bila.
Do skorog vidjenja Tosha AE

TanjaT said...

Cekajte, sad po ovome kako svi komentarisete ispada da ne znamo tacan datum tj mesec odrzavanja skupa. Molim Vas da se urazumimo i da kazemo vreme odrzavanja jer ovo vodi raspadu, a to nije fer posle toliko prostora za pricu i iznosenje stavova i potrosene energije i novca da se ljudi pronadju i okupe. Mislim da smo dovoljno odrasli i odgovorni da kazemo da je proslava u septembru i da se jos jednom potvrde dolasci na istu. Tosha bi onda mogao da ima konkretnu informaciju i da se pristupi rezervaciji restorana i smestaja za ljude koji nisu odavde.

cica said...

Slazem se sa Tanjom, ako je vecina izglasala septembar , bice u septembru u Beogradu. Sada samo treba odrediti tacan datum i mesto, tj. restoran tako da onda moze i sve ostalo da se organizuje. Tosho javi se ako ti treba pomoc oko organizacije, restorana i sl...Znaci da vidimo koji vikend je u pitanju i onda ide potraga za restoranom. Sto pre svi koji planiraju da dodju nek to na neki nacin potvrde zbog broja ljudi. Naime, za restoran je vec pol restorana rezervisano za svadbe tako da treba sto pre videti gde i koliko ljudi ce biti prisutno.

Željko Krišto said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Gledala sam preksinoc DVD sa nase proslave pre dvadeset godina, napokon da sam je celu pregledala.
Da li se neko seca da je na njoj Bajramovic uzeo mikrofon i pevao Prokleta je Amerika i zlato sto sja?

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...