11.4.09

KAO NEKADA


Drage moje. Danas kao i pre ??????godina. Osećaj kao da se nismo nikada ni razdvojile. Hvala na današnjem prekrasnom druženju. Vidimo se uskoro.
Jedno kviz pitanje: Pogodite ko je danas na ovoj fotografiji? Dado nema pravo na to, jer je čuo za naš sastanak. Može biti samo "pomoć prijatelja".
Dosta ste razmišljali. Na slici su: Snežana Skorupan-Jevđenijević, Violeta Miloševska(sada Živanović), Jadranka Bajić-Canić, Slađana Stevanović (sada Zimonjić) i Vesna Pavlović (sada Filipović). 3klasa, Laboranti. Pozdrav svima.

6 comments:

TanjaT said...

Snezana Skorupan Jevdjenijevic je devojka sa leve strane, ostale ne znam...Pozdrav Snezani!

Dado 3 kl. said...

NEKO SE STVARNO SPREMAO DVA DANA ZA OVAJ SUSRET

Dado 3 kl. said...

KAO NEKADA
A PIJE SE SOK????????

Kety said...

CAO!!!!!!!!!!1

Poštar said...

Jadranku Canić(Bajić) i Cecu sam prepoznao,a ostale neznam

Dražen Kovač - III kl. said...

Snežanu Skorupan sam prepoznao a ostale ne znam po imenu. Veliki pozdrav klasi!

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...