6.10.08

Petra




Samo da pozdravim klasice, par slika od juce..

Doc

6 comments:

TanjaT said...

E Doc bio si u Petri...blago tebi, to mesto je nestvarno lepo!

Nikola Klinac said...

Ćao Doc... Vidim da se lepo provodiš...Ni u ludilu te ne bih prepoznao...Slike su super...

Doc said...

Cao Tanja, na zalost tesko je opisati ovo mesto, slike ne mogu da docaraju utisak koji imas kada si u Petri u sredini planine. Stvarno je magicno, licno mislim da je lepse od piramida mada i Kairo ima svojih lepota.

Anonymous said...

Evo Halavac zasto toliko chekas sliku klase...dok mi chekamo sliku Doc se slika. :)
kako god, nije teshko ako je ovo putovanje razlog

Miroslav Stipic said...

Doc!
Stari moj, ja sam mislio da si ti bio u posjeti nekoj drugoj galaksiji. Nije te bilo kao kave za vrijeme Milke Planinc. Lafe izgledas kao neki seik. Jesi li gdje sreo profesora Indianu Jonsa? Jesi li negdje urezao tvoje ime (kao na skolskoj klupi) pa da se i ja dopisem kad budem u posjeti?
Adio

Vesna S. said...

Pozdrav i tebi od klasica sa druge strane svijeta!

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...