13.10.08

Bilja...prijateljica,ma više sestra!

4 comments:

Dado 3 kl. said...

da li itko zna šta je sa Biljom

Anonymous said...

Bilja je dok samja josh radila u Momi takodje radila tamo. Udala se i imaju jedno dete, u medjuvremenu ne znam da li je bilo jos nekih prinova. ako nazoves 381 11 8481301 i potrazis metroloshku laboratoriju (ne znam broj lokala ali ce vec znati kako da te spoje na samu pomen laboratorije) i pitash za Bilju, tamo je zadnje radila a mislim ako je jos u Momi da je jos tamo da ces najbolje saznati kako je i sta radi. ako nije tamo sigurno da neko ima neki kontakt sa njom

Biljana said...

Ziva sam. Sretno razvedena, jos uvek sa jednim detetom. Nisam vise u Momi. I dalje sam u Beogradu.

Unknown said...

Verujem da se secas mene ili mozda ne, ali bih hteo da stupimo u kontakt.....

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...