4.10.08

404 nastavni vod

Na slici: (ne kompletan) 404 nastavni vod sa p.poručnikom Djelić Jovicom, slikani ispred groba Save Kovacevića na Tjentištu...

  1. Poleksić Radoje
  2. Loznjaković Savo
  3. Stanisavljević Ivan
  4. Varagić Dragisa
  5. Beganović Imzad
  6. ?
  7. Simić Neško
  8. Kadrić Sanjin
  9. Vojinović Miloš
  10. Siljanoski Igor
  11. Obradović Željko
  12. Cmrecnjak Siniša
  13. Veljković Dragiša
  14. Hajrudinović Omar
  15. Merdzanić Jasmin
  16. Milojković Dragan
  17. Nikolovski Dragan
  18. Petrusevski Igor
  19. Skrbić Igor
  20. Ajdinović Nihad
  21. Fazlagić
  22. Angelov Spaso
  23. Potporučnik Djelić Jovica
  24. Stimac Danijel
  25. Milojković Dejan 

Ovu sliku šalje Varagić...

5 comments:

Varagic 404n.v. said...

Ja se izvinjavam,na ovoj slici ima par gresaka u imenima...Nije Hajrudinovic Omar,nego Husejnovic Omar i Fazlagic Vahidin,ako mozes samo to ispraviti...Hvala.

Igor Siljanoski said...

21. Fazlagic Vahidin
Sestica mi je na vrh jezika i mozda ce mi trebati malo vremena da se setim imena.

Igor Siljanoski said...

Broj 6 je mislim Vlahovac Robert iz Sarajeva.

Angelov Spaso said...

Pozdrav do 40 te klase. Ukoliko ima zainteresovanih za fotke iz Rajlovca pisi na mejl angelovspaso@yahoo.com.Posto sam ja slikao ove fotke i radio ih u pitomackoj laboratorii poslacu ih svima koji bi da se prisete o zivotu i zbivanjima u Rajlovcu kad je bog hodao na zemlji. Broj 6 na slici je Vlaskovac Robert a broj 21 je Fazlagic Vahidin.

Varagic 404n.v. said...

Hajde Spaso salji te fotke vise,ja znam da ih imas bar jednu punu kutiju od "tena",samo ih tesko docekati :)))))))))

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...