31.1.08

všsr 3 klasa


Evo kako sam i obeca.
Stipić Eugen ja Aco i Joža dalje neznam

8 comments:

TanjaT said...

Devojka u koznoj jakni i farmerkama je Stankovic Nevena IV klasa VSSR!!! Moj omiljeni lik iz skole, bar dve bore na mom licu su od smeha zbog njenih dogodovstina, sala i glupiranja....Pozdrav neponovljivoj Neveni...

Nevena said...

Dado je treci s leva a Eugen drugi s leva jel tako?

Dado 3 kl. said...

kreni s desne strane prvi je STIPIĆ MIROSLAV drugi je EUGEN ŽVAB atreći sam ja

Nevena said...

Tako sam i mislila samo sto sam uvek imala problem sa levom i desnom stranom

janko III kl AM said...

Molim gospodina koji ponosno pokazuje marku odijela da objavi e-mail addressu ili da mi se javi.

Miroslav Stipic said...

Fini moj Janko!
Moja adresa je:
miroslav.12@gmail.com
Zar se ne sjećaš da su svi manekeni na planeti nakon samo par mjeseci od momenta nastajanja ovog fotosa počeli koristiti ovu pozu kao obaveznu u programu?
Tip koji stoji treći od Žvaba na lijevu stranu i prvi od Ciglara na desnu stranu, dakle na križanju 1986 paralele i 18 meridijana, zove se Andžić Aleksandar (dobošar u jednom od dva sastava 3.kl)
Adio

melita said...

Jocici -mene ste zaboravili... Pozdrav svima Melita

melita said...

Jocici mene ste zaboravili... Pozdrav svima Melita

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...