17.1.08

Rajska Dolina

I danju i noću...

3 comments:

TanjaT said...

Sada je prodajemo kao ponudu za skijanje januar - mart.... a kakve smo kamikaze bili na toj stazi....

Željko Krišto said...

U Rajlovcu sam imao stanovitih problema da naučim hodati po snijegu jer je u mom rodnom kraju snijeg naučna fantastika...I kada su nas istovarili ispred ovog hotela i rekli da cemo tu skijati mislio sam da su ludi...ja da se spustim tu?...Nikada!!!....ali sam se prevario...

Nevena said...

Jel bes jedan od instruktora Chegar?
On je bio tamo kao neka faca, snazan, visok, skijas prva liga. I sad on pred svima nama (cela cetvrta klasa i neki vodovi iz 40 ako se ne varam) postrojenima pred obuku ispred objekta krenuo praviti vazan i hteo se spustiti niz onu strminu direkt dole. Neko mu je bio popustio vezove pre toga i on se samo strmeknuo naglavacke. Svi su tada pukli od smeha a jadan covek je mogao polomiti vrat.

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...