2.1.08

I poneko iz V klase


Pomozite sa imenima...

5 comments:

Miki Markovic 40kl. said...

prvi sa desne strane je Nikola Stijak iz Beograda

Sandra-laza-3kl. radar said...

dali znas gde je nikola sada, cime se bavi i dali ste u kontaktu...

Miki Markovic 40kl. said...

ja sam cuo da na nekom brodu 'strncu'radi kao konobar zao mi je neznam nista vise,ali mislim da preko imenika telefona mi mozda moglo da se dodje do njegovih roditelja.Pozdrav Miki 40 klasa SVS iz Beograda.

Dado 3 kl. said...

Ovaj u sredini ti se zove Dario Stjepović

Dado 3 kl. said...

desni ti je Vojtić Ljubiša adole sidi Pivljanin Zdravko
A ja sam ti onaj na slici sa mature prvi livo

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...