8.10.07

Malo i ŠSR


evo malo i ŠSR

5 comments:

Nikola Klinac said...

Bravooo za ovu sliku... Lepo je setiti se Pule i Briona...Ovos u cini mi se Brioni...

kula said...

dabome,brioni,sunce.samo tito i mi smo imali tu cast...nezaboravan provod..

kula said...

dabome,brioni,sunce.samo tito i mi smo imali tu cast...nezaboravan provod..

Željko Krišto said...

Zna li ko šta je sa našom Biljom?

Nevenna said...

Bilja je udata, ima dva sina, zivi u Begradu. Skoro je zavrsila fakultet. Ona je super.
Brioni, Fezana, Pula. Tad su nas zaustavljeli po ulicama Pule i pitali jesmo li stjuardese. Super smo se provodili tamo. Zna li neko sta je sa profesoricom Sanjom?

PLAVO VEČE - Connecting People!

Ako želite da pronadjete prijatelje iz Rajlovca ili da Vas neko pronade, potrebno je da se prijavite. Zato je potrebno da istinitim podacima ispunite ovaj obrazac i da ga pošaljete. Ovi podaci nece biti zloupotrebljeni i javno objavljeni! Obavezna polja (*)

Bio/la sam... *
Ime i prezime *
Skola



Klasa
Vod / Odelenje
Grad i Drzava (gde zivim sada) *
Telefon (po zelji)
E-mail *
Poruka
Saznao/la sam za blog...
Ako me neko trazi...